Subscribe News Feed Subscribe Comments


Kembali Memegang Bola Rugby.. =)

Setelah lebih 3 tahun tidak aktif dlm dunia rugby, pagi td aku kembali memegang bola rugby.. Kalau dulu aku boleh ke peringkat suku akhir negeri, ke kejohanan SBP 10's kat Ipoh, tp sekarang nk baling bola pn dh x reti..haha.. skrg tengah karnival sukan kat UTHM, so aku join team rugby kolej kediaman aku, 2 game pagi td team aku tewas.. petang karang ada 1 game lagi.. walaupun peluang nk ke separuh akhir dh tertutup rapat, namun demi semangat kesukanan team aku tetap akan turun untuk memberikan tentangan..hehe.. bukan kemenangam yang dicari, tetapi pengalaman yang ingin ditagih..

Moral.. berlatih sebelum masuk perlawanan..haha..

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com