Subscribe News Feed Subscribe Comments


Going Home for a Week~~

Setelah hampir 2 bln tidak pulang ke pangkuan keluarga,hari ni aku akan memulakn perjalananku pulang ke kmpung.ptg ni aku akn ke bangi utk ke rumah kakak ku,leh la jumpa anak buah aku,Naufal..mcmana la bdk tu skrg,mesti maikn comel.hehe..then aku akan ke damansara(kot) umah abg aku.dr situ aku akn pulang ke terengganu pada ptg sabtu ni..doakn perjalan pulang ku selamat..mak,tunggu kepulangan anak mu ini..i miss u a lots..

So apa nk buat sepanjang cuti seminggu ni?ha,itu yg kita x tau tu!..hehe..yg semestinya mesti la tidur puas2 smpai kena sound dgn parent xpuas tido lg ker..hehe..xde la smpai tido je memanjang..well,cuti ni my mission adalah utk menghabiskn membaca buku Iskandar bukan Zulqarnain yg x habis2 lg aku baca..semoga cuti ni dpt memberi aku masa yg secukup nya utk khatam buku tu.hehe..then,maybe aku akan attend ke majlis2 kawin kawan,jika diberi kesempatan & keizinan.insyaAllah..aku lak bila lg nk kawin?kawan2 dh ramai yg dh kawin & nk kawin.hehe..

Apa2 pn,selamat bercuti kpd semua yg akn bercuti.pd yg x cuti tu jgn nk jeles2,lain kali korg lak yg cuti..Sempena peninggalan aku selama seminggu ni aku tinggal kn korg dgn lagu yg aku tgah layan sekarang.lagu yg dr dulu aku layan tp x pernah jemu2 aku dengar.dh berapa ribu kali aku dgar pn aku xtau.hehe..lagu ni bila aku dengar jer mesti aku tringat program2 motivasi yg aku buat dulu,rasa mcm semangat bdk2 dlm program tu meresap masuk dlm diri.make me feel stronger..hehe..

~~Enjoy~~


~:: See u all again,maybe on 22 Feb 2010..insyaAllah.. ::~

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com