Subscribe News Feed Subscribe Comments


It's November Already!!!

It's about one month I'm not updated my blog..wah,ckp omputeh plak aku..haha..terus terkaku xtau nk tulis apa dlm bahasa omputeh ni..so back to the real me..hehe..

Dah masuk bulan November rupanya..pejam pelik pejam pelik dah nk habis dah tahun 2010, tinggal sebulan lebih jer lagi. What have I done with this year? Hope aku x mensia-sia kan usia aku di tahun 2010 ni. Bulan lepas, aku telah selamat berkonvokesyen. Ni gambar kenangan yg sempat aku ambil. ^_^

Titik persilangan antara 2 universiti..^_^

So, dah hujung-hujung tahun ni orang cakap masa untuk bodek bos sebab nak dapat bonus banyak & nak naik gaji banyak, betul ke? Aku x pernah alami lagi situasi ni dan aku rasa ada logik jgk la pandangan orang ni. Maklum la, hujung-hujung tahun ni la biasa nya bos akan membuat penilaian prestasi untuk menentukan kadar bonus & kenaikan gaji pekerja dia. Sebab tu la kot hujung-hujung tahun ni semua jadi rajin. Kalau dulu semua berebut nak balik cepat, sekarang ni semua liat je nak balik. Xde OT pn xpe balik lambat, asal kan bos nampak kita rajin wat keje.haha.. apa-apa aje lah. Yang pasti, aku terus dengan rutin aku, menyiapkan segala tugasan yang diberikan kepada aku secepat mungkin sbb aku tahu tugasan aku mmg sentiasa xkan putus. So aku mesti selesaikan semua nya secepat mungkin sbb nanti bila tugasan yg lain tiba, mahu x kelam kabut aku dibuatnya. Sakit kepala jugak la bila diletak bawah department R&D ni. Hope aku dapat melalui jerit perih hidup di alam pekerjaan ni dengan baik. Hope jugak gaji aku naik dengan kadar yg sepatutnya & bonus pn ok.hehe ^_^

Aku mendoakan kalian juga berjaya dengan kerjaya masing-masing. Dapat bonus besar jgn lupa blanja org kat sini.hehe
#98

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com