Subscribe News Feed Subscribe Comments


100

Hurayyyy!!! Akhirnya aku berjaya membuat posting ke 100 dalam blog aku ni. Mesti korang perasaan kan beberapa post sebelum ni aku ada letak nombor kat hujung posting kan? Tu la countdown untuk posting ke 100..haha.. Setelah hampir 2 tahun lebih baru aku berjaya mencecah 100 posting.huhu.. What a lazy author I am.. org lain dlm masa setahun pun dah leh cecah 100 posting.hehe..

Apa yg telah berlaku sepanjang aku ber blogging ni? Macamana dgn sambutan org ramai terhadap blog aku ni? Ada ke org masuk tengok or aku jer yg syok sendiri duk menulis kat sini?hehe.. Here the statistic given by blogger itself. Malas nk g wat analisa guna application lain. Yg ni mcm dah lengkap jer..



~:: KLIK untuk lihat lebih besar ::~

Statistik ni bermula dari bulan Mei 2010 sehingga November 2010. So sepanjang tempoh tu, blog aku ni telah di view sebanyak 1,859 kali. Wah, banyak kali jugak tu untuk tempoh 6 bulan. Kira-kira purata dalam sehari 10 kali blog aku di view oleh org, xtau la dari org yg berbeza atau org yg sama jer.. Ntah2 semua tu aku jer yg duk view.haha.. Sepanjang tempoh tu, Bulan Julai paling ramai org view blog ni. Xtau la kenapa. Aku pn x ingat apa aku post dalam bulan tu.hehe.. Dan kalau korang tengok statistik kat sidebar blog aku ni, total view semenjak aku buka blog aku ni dh mencecah 6ribu lebih.

Nampaknya posting aku pasal tiket raya habis masih menjadi posting paling banyak org baca setakat ni, aku kira dah lama aku tulis pasal tu tp masih lagi menjadi topik yg paling ramai org baca. Ramai rupanya org berminat pasal tiket habis ni, x pun sbb mereka ni mmg minat pasal raya-raya ni.hehe.. Posting baru yg berjaya mencelah dalam kebanyakan posting, Why Girls Should Marry an Engineer.. Wah! bab kahwin ni laju jer korang nk baca kan..hehe..

So apa aku nak buat lepas ni? Nak rebranding blog aku? or nak terus dengan suasana sekarang?ermm.. Aku pun x pasti apa aku nak buat lepas ni. Yang pasti, aku akan cuba berusaha untuk lebih kerap meng'update' blog aku ni. Korang tengok la bila plak aku update, ntah2 dua tiga bulan lagi.hahaha.. Apa-apa pun thanks kepada semua yg setia melawat blog aku yg xde hala tuju ni.haha.. See u guys next time.. ^_^

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com