Subscribe News Feed Subscribe Comments


Exam Zone..



Tngok tajuk n gmbr pn mesti korang dh tau kn aku nk tulis pasal apa kn? Mesti la pasal aku dh nk exam..Bila? Korang tnya bila? Esok beb..aku dh nk exam esok,sempat lg aku melepak kat sini.hehe..bangunan dlm gmbr kat atas tu la tmpat aku nk exam.tmpt yg boleh dikatakan tmpt paling x selamat bg sesiapa yg ada niat nk meniru dlm exam sbb kat situ kot bangunan paling byk ada cctv kat dunia ni.aku pn xtau ada berapa cctv dlm exam hall ni.so nk bawak toyol?lupakan aje la..kan ada yg kena extend semester.lg pun thats not my prinsip,skadar jeling2 tu ada la,tp x pernah plak aku bwk masuk toyol masa exam spnjg sjarah aku belajar.never cheat on exam beb,x berkat..hehe..

Esok aku ada paper sbjek Reverse & Concurrent Engineering, pernah dengar x sbjek tu?ganaskan nama dia.dengar pn dah takut.tp bila dimelayukan kelakar pn ada.Kejuruteraan Balikan & Serempak.hehe..tp sebenarnya subjek ni sbjek baca2 je,xde kira2 pn.sambung master dlm sbjek ni baru jmpa kira2 kot.kalu nk tahu serba sedikit tentang sbjek ni leh la tgok gmbr kat bwh ni.tu nota yg aku sempat buat pasl sbjek ni.tu sbahagian je la,xkn aku nk letak semua kat sini kot..




Klik gambar utk lihat dgn lebih jelas.

Tu salah satu sbjek yg aku ambil sem ni.sem ni aku ambil 6 sbjek,tp yg ada final  4 sbjek je.ni jadual exam aku.

02 NOV : Reverse & Concurrent Engineering
05 NOV : Finite Element
18 NOV : Industrial Engineering
19 NOV : Noise & Vibration

Korang dh tau jadual aku ni jgn la lupa nk doakan aku plak.lg bagus kalu setiap aku nk g exam tu korang call bg wish xpn bwk keluar blanja mkn pn bagus jgk.hahaha..Apa2 pun, aku doakan kpd semua rakan2 yg seangkatan dgn ku x kira la kat mana korg ambil exam atau bila korg exam, aku doakan korang berjaya dlm exam korang.All the best.Gambate Kudasai!!!

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com