Subscribe News Feed Subscribe Comments


Getting More Serius..

Can't sleep !!!

Masalah yg membelenggu hidup ku sejak memasuki matrikulasi dan sekarang keadaan ku ini semakin teruk. Sejak 2 bulan kebelakangan ni jarang sgt aku dpt tidur malam, smpai boleh dikira. Aku pn x tahu kenapa, dah cuba utk tidur tapi x dpt..

What should I do???

Patut ke aku mengambil pil tidur setiap kali aku x dpt tidur malam? Apa pulak kesan nya kalau aku mengamalkan pil tidur untuk tidur? Persoalan yang sentiasa membelenggu dibenak fikiranku..


I want to be normal like the others.. Somebody please help me..

6 comments:

caeR said...

ala.. ko pegi bsukan ptg2 sampai letih gler.. cnfirm mlm ko letih + ngatok tp xtaw r ko spesis camne... hahah :p

Tarmizi said...

haha..kan aku dah main futsal 2 hari berturut2, siap mlm pn aku main hari tu..dh letih giler tp xleh tido gak..huhu..

Anonymous said...

main dota @ main pes smp ko pnt....huhu (khai)...ala xtdo xpe...ko std je la...

Tarmizi said...

kalu x tido jawabnye mati la aku..mesti la x larat nk wat keje..haha..

As said...

takpe, makan je pil tido, tapi jangan extra dose lak for each consumption.
Time nak tido tenangkan kepala macam nak solat. Takleh tido, at least pejam mata, restkan badan kat katil, itu consider rehat dah.

Do take care, bape paper lg?

Tarmizi said...

bimbang gk nk telan pil tido..takut ada effect jangka pnjang je..
thats how I'm taking rest..just baring & pejam mata atas katil,x tido pn..hehe..
tido siang hari je antara 1-3 jam..tu pn kalu ada masa free..
lepas tu qada' time xde kelas,apa lagi,satu hari duk berhibernasi..haha..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com