Subscribe News Feed Subscribe Comments


Konvokesyen UTHM ke-10

8-12 Oktober 2010, Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) akan mengadakan Pesta Konvokesyen kali ke-10 bagi meraikan tamatnya pengajian graduan-graduan UTHM pada tahun 2010. Setinggi-tinggi tahniah buat graduan yg akan berkonvokesyen termasuklah diri aku sendiri.hehe..

So, here come a little bit info about the Pesta Konvokesyen UTHM ke-10. Ada kelapangan datanglah jalan-jalan kat UTHM sempena pesta konvo kali ni.








Konsert yang ni aku x berapa minat walaupun artis-artisnya boleh dikatakan antara artis-artis terkenal tanah air sebab aku x suka rock-rock ni. Aku pn memang x dapapt nk g tengok sebab masa konsert tu berlangsung aku xde pn kat UTHM. hehe.. Tp kalu korang minat boleh la datang tengok, xde orang nak halang, tapi bayar guna duit sendiri la,jgn mintak dengan gua plak. haha..

My mood ~ x sabar nk tunggu turn nk terima ijazah..^_^


0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com