Subscribe News Feed Subscribe Comments


Convocation Fever

Majlis Konvokesyen UTM ke-45 baru berlalu. Tahniah buat semua graduan yg telah berjaya menamatkan pengajian masing-masing. Yg jelas, semuanya nampak gembira apabila hasil penat lelah mereka selama bertahun-tahun akhirnya terbayar dengan segulung ijazah di tangan.



Kegembiraan masing-masing jelas tergambar di wajah masing-masing, dan apa yg lebih bermakna apabila melihat wajah-wajah gembira kedua ibu bapa melihat anak mereka telah berjaya. Semoga dengan kejayaan yg dicapai ini sedikit sebanyak dapat membalas segala jasa dan pengorbanan mereka selama ini.


Khas buat yg teristimewa, tahniah di atas kejayaan anda, semoga dengan kejayaan ini akan mendidik anda utk menjadi insan yg lebih baik.

Nur Salwani binti Mat Noor
Sarjana Muda Sains serta Pendidikan Fizik


Next week, 8-12 Oktober 2010, tiba giliran Universiti Tun Hussein Onn Malaysia (UTHM) utk menyambut Majlis Konvokesyen ke-10, dan yg lebih istimewa, kali ni merupakan giliran aku pula untuk berkonvokesyen. Xtau la macamana reaksi aku nanti. Maybe ambil gambar kaki ke atas, kepala ke bawah kot.hehe.. Kita tunggu dan lihat je la nanti. So, aku jemput semua orang-orang kampung, saudara mara, sahabat-sahabat, untuk datang ke majlis konvo aku nanti. Turn aku sebelah petang 11 oktober, hari Isnin. Kalu nk datang bawak hadiah besar-besar sket ok.hehe..


0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com