Subscribe News Feed Subscribe Comments


CePaTNya MasA beRLaLu..

Waaaa..cepat betul masa berlalu..x sedar dh nk start study week.then bermula la adegan peperangan saraf otak aku ni,'final exam'.huhu..

Adakah masa tu makin pantas berputar?
Atau aku yg suka membuang masa aku dengan benda yg x berfaedah?sbb tu rasa masa tu cepat jer berlalu.Tu kena tanya pada diri sendiri la.hehe..apa yg pasti,minggu peperiksaan dh nk smpai.rasa  baru je masuk sem ni,dh nk final exam rupanya.semester ni agak sibuk dengan tugasan2 yg x putus2 smpai nk jenguk blog kesayangan aku ni pn dh xde masa.(alasan la tu,padahal dh kekeringan idea nk menulis.hahaha)

Sebenarnya byk jer persoalan2 yg timbul sepanjang semester ni yg nk dikongsi kat blog ni,tp kesibukan dengan kerja2 dunia menghalang jari ni utk menaip kat sini.hehe..tp aku rasa mcm x sempat nk kongsi buat masa ni.nnt2 la kau taip kalu rajin.hehe..antara isu menarik yg maybe aku kongsi adalah apabila ada kawanku dtg jumpa aku tnya pasal hukum hudud,dia tanya releven ke x hukum hudud dijalankn pada masa skrg ni.nnt aku bgtau jawapan aku kat member aku tu dgn panjang lebar bila ada masa.hehe..isu2 lain?emm..rasanya byk berkisar tentang isu cinta,tp bab2 cinta ni aku xnk citer kat sini sbb nnt aku kacau periuk nasi abg aku lak sbb blok dia pasal kisah cinta.so sape2 yg nk tahu lebih lanjut pasal cinta,gi la jenguk blok dia.dia dh boleh jadi DR LOVE kot.hahaha..jgn marah bro..

K la,dh lewat ni.nk tido.dh 4 mlm berturut2 aku x tidur mlm.penyakit ku dtg lg.huhu..tension..hope mlm ni dpt tidur sbb mata dh berat giler ni sbb x cukup tidur minggu ni.mlm esok ada test 2 kejuruteraan kawalan.doakan aku dpt menjawab dengan jaya nya walaupun aku x start study pn lg.hahaha..

ok,jumpa lagi.Ilalliqa'.
Terima kasih keran sudi membaca.(^_^)
Salam Ukhuwah..

1 comments:

Unknown said...

haha...ni kira adik doktor lah ye??..memang sesuai sangat dia jadi doktor love. haha...bittaufiq wannajah fi imtihanika..amiiiin

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com