Subscribe News Feed Subscribe Comments


Aku tersenyum sendiri..

Hehe..nk tergelak aku bila baca blok kawan2 aku.mcm2 la diorg ni.makin aktif diorg rupanya.aku jer yg terus membiarkn blog aku ni dipenuhi oleh sarang labah2.hehe..

Yang aku paling xleh nk tahan bila masuk abg aku (antaracitadancinta) aku, agak terkejut jugak aku bila baca entry dia yg terbaru. Dia ckp dia nk kawen,nasib baik aku x call mak aku tanya betul ke x.kalu betul aku pn nk kawen jgk.hahaha..last2, rupa2 nyer hanya omongan kosong cerita dongengan hasil karya dia sendiri yg xde org nk iktiraf.haha..terkena den.

Then aku ada masuk blog member aku (kontroversimental).Dia ni bdk kelas aku,org panggil dia labi.aku pn xtau dari mana dia dpt gelaran tu walaupun nama dia cantik je Ahmad Afif.hehe..nk tergelak jgk baca hasil karya dia yg agak spontan dan bahasa yg boleh dikatakan agak mengelirukn tp bombastic.hehe..

Kalau nk citer sumer pasal blog member ni smpai esok pn x habis.kalu korang nk tahu lebih lanjut korg jenguk la sendiri kat blog diorg.anyway,harapan aku pada sahabat2 yg mempunyai blog mcm aku ni,teruskn perjuangan di medan maya ini dengan terus menghiasi blog masing2 dengan tulisan2 korang walaupun kadang2 hasil karya korg tu ntah pape.tp at least ada something yg boleh dikongsi bersama.betul x?jgn jadi mcm penulis blog ni.ntah pape je dia,awal2 je smangat.skrg timbul tenggelam je.hahaha..bila la nk aktif balik.I'm trying my best to serve u all walaupun karya tulisan aku ni x seberapa dan kadang2 xde pengisian pn,hanya omongan kosong yg x perlu pn korang nk baca sbb buang masa je.hahaha..

Ok la,dh lewat petang ni,nk rehat2 plak.mlm ni nk teruskn perjuangan menyiapkn tugasan2 yg belum siap.anyway,thanks to someone yg tolong translate report aku pg td.nasib baik ada org tlg translate kn,kalu x mahu pecah kepala aku nk tukar report BM ke BI.hehe..

Semoga hidup kita terus disinari cahaya...
Salam Ukhuwah..

3 comments:

Lisam said...

hohoho...
dok seke, adik sendiri pun terkena..wakaka

gudlux for ur finale....
jangan koya2 lagi..

Tarmizi said...

bab kawen ni mesti la cepat sket.hahaha..

gud luck to u too..
nnt dh keje jgn lupa kat adik mu ni.
kena blanja aku sokmo.hahaha..

Unknown said...

nak tumpang menyibuk gak...haha
awat tak call terus je mak cik mizie, jangan tanya pasal pakcik lisam tu..tapi terus cakap nak kahwin..haha..lepas tu baru pakcik lisam tu jeles..

anyway..gud luck for ur final exam

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com