Subscribe News Feed Subscribe Comments


Just Trying..

Assalamualaikum..

Aku dpt msj dari seorg hamba Allah, dia ckp kwn dia dh dpt hp free, so aku pn nk try je la..mane tahu betul, untung2 dpt hp free jgk.haha..

Kalu mcm yg dia ckp senang je, masuk site tu, just register & pilih hadiah yg kita nk. Lepas tu promotekn link kita supaya org lain register melalui link kita tu. aku pilih hadiah nokia N80, dia ckp kena kumpul 21 point. So kena cari 21 org daftar melalui link aku. So, sape yg nk tlg aku dpt N80 daftar la melalui link aku.haha..

Jom sama2 kita cuba..kalu betul untung,kalu x betul pn x rugi sbb x kena bayar pn..hehe..

klik link bawah ni..
http://www.xpango.com/?ref=90906232

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com