Subscribe News Feed Subscribe Comments


Checklist Amalan Harian

Assalamualaikum dan Salam Ramadhan Al-Mubarak..

Sebelum ni aku ada buat posting mengenai checklis amalan sepanjang Ramadhan yang aku x tahu dari mana sumbernya..hehe..So, kali ni aku nk kongsi checklist versi aku sendiri. Aku ada buat checklist amalan2 yg boleh dilakukan sepanjang hari sepanjang bulan yang mulia ni. Di harap dgn wujudnya checklist ini dpt membantu sy khusus nya dan kpd sesiapa yg sudi menggunakannya amnya dlm meningkatkan amalan2 di bulan yg mulia ini.

Cara nk guna senang shj, just colorkn kotak2 yg telah disediakn, hijau bg amalan yg berjaya dilakukan dan merah bg amalan yg gagal disempurnakan. Kalau u all ada amalan yg ingin ditambah just tambah je kat jadual tu. Semakin byk amalan yg di lakukn semakin baik..


Bersama-sama lah kita meningkatkn amalan kita dalam mencapai rahmat, keampunan dan pelepasan dari api neraka sepertimana yg telah dijanjikan oleh Allah di dalam bulan yg mulia ini..

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com