Subscribe News Feed Subscribe Comments


Hari raya yg singkat tp bmakna..^_^

Alhamdulillah,seluruh umat Islam telah bersama-sama meraikan Hari Raya Aidilfitri setelah berjaya menunaikan ibadah puasa selama sebulan di bulan Ramadhan. Bagi aku, hari raya tahun ni mcm biasa je, mcm raya tahun-tahun sebelum ni. Maklum lah dah tua-tua ni xde la nk enjoy sgt mcm zaman budak-budak dulu ^_^ .

Raya pada tahun ni merupakan hari raya paling singkat bagi ku beraya beraya bersama keluarga. Mana tidak nya, hari raya ke 3 aku dah naik bas pulang ke johor untuk memulakan balik tugas ku. Tapi, walaupun agak singkat bersama keluarga aku pada tahun ni, aku boleh katakan raya tahun ni merupakan haru raya paling bermakna dalam sejarah hidup aku. Maklum lah, raya tahun ni aku dah kerja, boleh la bagi duit raya sikit kat mak, ayah, adik2 dan anak sedara. Bangga pun ada bila melihat mereka tersenyum menerima duit raya dari aku. Semoga pemberian aku diberkati oleh Allah S.W.T. utk dijadikan bekal utk bertemu-Nya nanti, InsyaAllah.

Dikesempatan ini, aku mewakili keluarga aku ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada semua yg mengenali kami. Maaf kan segala salah dan silap yg pernah kami lakukan dengan sengaja ataupun secara tidak sengaja. Sesungguhnya kami insan yg lemah yg tidak lari dari melakukan kesilapan.


Belakang dari kiri:
Tarmizi, Muhammad Naufal, Rahimi, Nor Hafiza, Muhammad Nazhan, Ieda, Khairulisam.

Tengah dari kiri:
Che Samsiah Abu Bakar, Ramli Salleh.

Depan dari kiri:
Nor Hazida, Nor Hazlina, Airilisam, Nor Hamiza, Nor Hashima.

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com