Subscribe News Feed Subscribe Comments


Presentation..

Assalamualaikum..

Dah sebulan lebih aku membiarkan blog aku ni tnpa sebarang update, kesibukan sebagai pelajar tahun akhir membataskan aku utk terus bergiat dlm dunia penulisan di alam maya ni..ini pun aku curi masa semasa membuat persiapan slide presentation final year prject aku. Dengan setiap subjek yg aku ambil dlm semester ni mempunyai projek yg perlu diselesaikan, membuatkan kepala aku ni agak kusut utk membahagikan masa antara setiap projek yg perlu aku setlekn dlm masa yg ditetapkan.

Back to my final year prject, aku kena present hasil kerja aku sepanjang semester ni kepada penilai projek aku pada hari selasa ni (27 oktober 2009). Berlainan dgn projek subjek2 lain yg memerlukn pembentangan secara berkumpulan, pmbentangan final year projek ni agk mencabar sbb aku terpaksa membentangkn hasil usaha ku selama ini secara bersendirian. Semoga semua nya berjalan dgn lancar. Thanks to my supervisor, Pn. Azrin Hani yg byk membantu aku dlm menyiapkan final year project 1 aku ni. Semester dpn kena mengadap dia lg utk menyiapkan final year project 2 dimana kerja2 investigation aku thadap sabut kelapa bermula. jgn kepala aku berserabut mcm sabut kelapa tu dh la nnt.hehe..Anyway, wish me luck in my presentation this tuesday.k, nk sambung siapkn slide plak..(^_^)

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com