Subscribe News Feed Subscribe Comments


I'm Back With The New Spirit..(^_^)

Salam Sejahtera dan Salam Perpaduan kepada semua..Selamat bertemu kembali setelah hampir 2 bulan aku berhibernasi kat rumah,memenuhi ruang cuti ku dgn makan dan tidur je,itu la rutin ku di rumah selama 2 bulan.Tp yg pelik nya badan aku x naik2 jgk,still kering mcm dulu jgk..huhu..dh kepenatan memikirkan idea nk tambah berat badan.hehe..

Kini,aku kembali ke mengharungi liku-liku hidupku sebagai seorg pelajar sebuah universiti..

Baru-baru ni dunia dikejutkan dengan kematian raja pop dunia,Michael Jackson atau Mikaael yg dikatakan telah memeluk Islam yg aku sendiri belum tahu kepastian mengenai keIslaman beliau..Yg pasti,aku tidak mengambil kisah sgt tentang kehidupan raja pop tersebut.hehe..

Influenza A atau Virus H1N1 atau lebih tepat lg Selsema b***, yg sedang menular di seluruh dunia sekarang,semoga keadaan semakin bertambah baik.Sekiranya anda membaca akhbar,universiti aku sendiri telah mengambil langkah mengkuarantin pelajar2 dari luar negara selama seminggu dan 4 org pelajar yg baru mendaftar diarahkan pulang dan kembali setelah demam mereka sembuh.Jgn aku pn diarah kn balik sudah la..hehe..

New Semester with the New Spirit..sama mcm semester2 yg lepas jgk,memulakn sesi semester yg baru dgn penuh semangat untuk terus berjuang demi masa depan.Walaupun aku memulakan semester ini dengan sedikit kesedihan apabila laptop aku mengalami kerosakan,xtau lg bila nk g repair.Ni pn pinjam laptop member..Yg pasti,semester ini merupakan semester yg paling sukar untuk aku tempuhi dan aku harap aku berjaya menempuhi nya tanpa sebarang masalah yg boleh menjejaskan pelajaran ku.

Semester ni,aku memulakan PSM (Projek Sarjana Muda) aku.PSM aku berkisarkn nk hasilkan fabrik untuk baju kalis peluru menggunakan sabut kelapa.Aku sendiri pn masih x faham dgn apa yg aku nk buat ni,masih dalam proses perbincangan dgn penyelia aku.Aku baru je hantar borg cadangan tajuk.Yg pasti,selepas ini aku akan mengadap sabut kelapa,menguji dan menganalisi properties sabut kelapa tu..Hasil nya nnt kita tunggu dan lihat.(^_~)

Kepada follower2 yg terus mengikuti perkembangan blog aku ini yg kadang2 aku tinggalkn x bertuan,teruskn sokongan anda..nnt aku belanja air suam kat kedai mamak sebelah universiti aku ni.hehe..

Adios,tq kerana sudi membaca..Jumpa lg..

4 comments:

Unknown said...

salam...

waa.lama tak dengar khabar..dah memang akh mizi keturunan sama je ngan akh lisam...kurus kering..haha..bak kata akh lisam, macam cicak lekat celah pintu...

anyway, gud luck untuk PSM tu..sesuai la buat projek sabut kelapa tu pasal kat rhu 10 memang banyak pokok kelapa ek..hehe...

bittaufiq wannajah...wallahua'lam

Tarmizi said...

dia je kurus mcm cicak,sy x..hehehe..
kat umah pn byk je sabut kelapa..

pe pun,syukran jazak..(^_^)

As said...

wah dasat tajuk final yr projek tuh
fuh
hr tuh arif joe mai uia bawak kawan die pasal FYP jugak dgan kami...
best jugak tolong2 kawan kan..nak2 satu sekolah
hehe

btw...moga istiqamah semangat baru
sama2 doakan

Tarmizi said...

tajuk je la ganas..
kerja n hasil nya xtau lg ganas ke x..hehe..

insyaAllah,akn tetap istiqamah dlm melakukan segala perkara..

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com