Subscribe News Feed Subscribe Comments


I'm Back Again..

Assalamualaikum w.b.t..

Setelah sekian lama aku tidak menulis di ruangan ini, akhirnya pintu hati ku diketuk untuk kembali menulis walaupun aku x tahu apa untuk ditulis. Maaf kepada yg setia menanti update di blogku yg x seberapa ini..

Sekarang aku tengah dibelenggu dengan kesibukan minggu peperiksaan, ditambah dengan kesibukan mengendalikan program yg boleh dikatakan tengah berada didalam keadaan yg agak kritikal. Paper exam aku masih tinggal 2 lg untuk ditempuhi. Hope paper seterusnya ini dapat kutempuhi dengan lebih baik dibandingkn dengan 3 paper sebelum ini walaupun ku sedar paper2 seterusnya adalah subjek yg agak susah jika nk dibandingkn dengan subjek sebelum ini. Semoga aku dibantu oleh-Nya..

Ditengah kesibukan minggu peperiksaan ni, aku juga tengah sibuk mengendalikn satu program yg agak besar dalam hidupku. InsyaAllah, dalam bulan disember ini, aku akan berangkat ke Negara Jepun untuk mengikuti Delegasi Akademik & Kepimpinan ke Jepun 2008. Semoga segala urusan-urusan dalam menjayakan program ini dipermudahkan..Ameen..

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com