Subscribe News Feed Subscribe Comments


I'm Now @ Taman Johor Jaya, Johor Bahru..

Assalamualaikum...Pekabo semua?amacam puasa?cukup ke x?

Dh lama aku x jenguk pndok usang aku ni,dh bkulat dh..haha..Last menulis kat sini aku masih bergelar seorg pelajar,skrg dh start kerja baru nk menulis blik.pemalas betul.haha..Here,I just wanna give a little current information about me.so korg xde la tertanya ke mana aku menghilang selama ni.tu pn kalu korg baca la blog aku ni..haha..

Currently, aku bkerja kat ulu tiram,keje biasa2 jer..baru sbulan..stay kat taman johor jaya.baru sbulan stay kat sini dh rasa nk pindah,nk kena cari rumah lain.hehe..x tahan kot tinggal kat tengah2 perumahan org cina.anjing bkeliaran mengalah kn kucing.nasib bek rumah aku tu pagar bkunci 24jam...then nk cari kedai mkn melayu pn susah.aku duk pusing punya pusing x jumpa pn kedai melayu.hampeh tul..

So,smentara aku stay lg kat taman ni,sape2 yg nk dtg melawat leh r dtg..here are the maps to my house..tp xde open house la raya ni.kalu nk dtg bawak kueh raya sdiri..air mineral leh r aku nk hidang kn..haha





My House:
No 1, Jalan Keembong 31,
Taman Johor Jaya,
81100 Johor Bahru, Johor.

0 comments:

Post a Comment

Blog Widget by LinkWithin
 
~::peacemaker87::~ © 2008 Hak Cipta Terpelihara | TNB | blogger.com